rumeysa_Kara24 6 aylık olduk bugün kızımı ayak üzerine tuttuğum da dizlerini kırıyor bazen sert basıyor dik duruyor ama çocuğunlukla kırıyor bu ayda olup aynı olan var mı benim ikinci çocuğum ama unutmuşum kaç ayda tam basıyordu çocuklar bilgisi olan var mi
Gunesnil_23 rumeysa_Kara24 her bebeğin gelişimi farklı 5 aylık tam basıyor zamanı gelince basar oda ☺️
Menessasmom rumeysa_Kara24 benimkide geç basmıştı hep dizlerini kırıyordu sonra zıplamaya alıştı düz durmuyordu hep zıplıyordu ama yürümeyi falan erken öğrendi çok şükür normal bence sizinde
rumeysa_Kara24 Menessasmom inşallah valla diyorum acaba neden böyle aklıma takılıyor inşallah basar biran önce
fatma___ Menessasmom 6 ay 15 günlüğüz şuan genelde kırıyor ve zıplıyor resmen zıplayarak gitmek istiyor acaba sizin kaçıncı ayında yürüdü?
Menessasmom fatma___ hoppala kullandık biz malesef yoksa daha erkende basardı belki hem zıpplama hem parmak ucu alışkanlığı yaptı tam yaşına girdiği hafta yürümeye başladı