ayliiin Şimdi şu memesinden süt fışkıran büyükler ne konuşmuştur ama 😀 ben doğum yaptım kaynanam henüz 1 saat önce doğum yapmış benden bembeyaz süt fışkırmasını bekledi ee haliyle öyle birsey olmayınca hemen mama aldı geldi ve bebeğimi dönüşümlü mama ve meme ile besledik. (Yoğun lohusa depresyonu ve baskı halinde) 20 günün sonunda bir günde mamayi kestim ve bana ne kaldı biliyor musunuz? Meme ile savaşan bir çocuk… 2 ay ne çektiğimi ben bilirim cünkü memede kiyamet koparan bebeme zorla mememi veriyordum tabii mamayi kestim diye yine tepkiler çığ gibi yağdı. İlk ay kilo alımı gayet iyi olan bebemin 3. Ay kilo kontrolünde kilosunun az olduğunu öğrendim ve doktorum mama takviyesi önerdi. Tam memeye alışmıştı bu 10 gün ama mama vermeye başladım. Gelin görünki şuanda da mama ile savaş halinde ve icmiyor 😀 Bende isterdim kaynanam ve görümcelerim gibi tabiri caizse memelerimin kocaman olmasını, taşmasını, fışkırmasını ama maalesef olmadı ek mama vermede diretiyorum. Hatta kaynanam şey yaparmış eşim yeni doğmuş sütü o kadar fazlaymış ki sabah emzirir çapaya gidermiş akşam geldiğinde eşim hala hiç acıkmamış olurmuş o kadar fazlaymış 🤪 yani demem o ki bebelerimiz sağlıklı olsun da meme emmesinler ne yapalım (bu arada 10 gündür memeye alıştı dedim ya öyle alışma degil hala savaş halinde sadece daha kısa sürüyor)