Benim oğlum 8 aylık ve başından beri ellerini çok çevirir bilek kısmından, sanırım halk dilinde buna tel sarmak deniyormuş. Bende bunu normal sanıyordum ama kontrole gittiğimizde doktor hemn fark etti bu ellerini neden böyle yapıyor diye, sonra çocuk nörolojiye gösterin dedi ama yaklaşık 1 aydan fazladır ne devlet nede özel hastanede randevu bulamadık, sizin bir bilginiz var mı yada başınıza geldi mi?