rumeysa_Kara24 bizimde öyleydi şuan 6 aylık olduk ama 4 5 ayında bizde geçirdik burnunu yıkarken çıkarmıyordu bir kaç balgamlı kustu ama maalesef antibiyotik ile düzeldi
rumeysa_Kara24 ne yaptıysam fayda etmedi balgan olduğu için uykuda öksürük tutuyor du yastık kullandım ama yine fayda etmedi çocuk doktoruna götürün bence bizim ciğerlere inmişti bagam
Susamana Anneler balgam olduğunu nasıl anladınız acaba Benimde bebeğimin burnu hep tıkalı da nasıl anlayabilirim