eez bizimde o civarlarda ateşimiz dün geceden beri de çıkmıyor düştü. Dün doktora getirdim hiç bir ilaç serum vs vermedi bugün daha iyi biraz daha hareketlendi ateşi de çıkmayınca özele getirmedim ama aklımda kaldı getirsem mi acaba. Öksürüğünüz mü vardı bizde öksürük yapmadı.