ElifAhmet2018 benim bebegim çok iştahsız 7,5 aylık ve 6500 kilo. 4 ayından beri kilo almıyor. Yemiyor emmiyor. Herşeyi denedik olmuyor. Doktorumuz artık kilo alması için herşeyden yedirin inek sütüde verin bebe bisküvisi ile dedi. Yoksa gelişim geriligi olabilir dedi Mecbur veriyorum. Eskilerde verirmiş 6. Aydan sonra bir sorun olmazmış.