Merhaba anneler yardımcı olun lütfen;
Bebeğim 12. Hafta büyüme atağından beri saat başı uyanıyor. Kilosu boyu normal, sağlıklı bir şekilde gelişimi devam ediyor fakat şu an 4. Aydayız ve sürekli beni istiyor. Mememde uyuyor, sakinliyor. Uzun uyumuyor. Süt sağardım önceki aylarda eşim gece verirdi ben biraz daha uyuyayım diye 12. Haftadan beri biberonu reddetti emzik bile tutmuyor. Hep beni istiyor çok yoruldum, uykusuzum. Hiçbir iş yapamıyorum. Banyoya bile zor giriyorum. Böyle bir atak haftası yaşayan oldu mu? Tavsiyeleriniz nedir? Ne kadar sürer bu uyku gerilemesi? Bir de ağlayarak uyanıyor çoğu zaman. Algıları çok açıldı sürekli ayakta durmak, etrafı izlemek, sohbet etmek istiyor uykusu gelince direniyor uyumamak için. Banyo ettirip yatırdığımda nadiren 2 Saat uyuyor sonra yine Saat başı uyanıyor. Yarım saat uyuyor uyanıyor. Biberonu nasıl tekrar verebilirim öğürüyor bildiğiniz. :( işe gitmem gerekiyor bırakıp gidemiyorum biberon tutmadığı için. Şu an tam 3 ay 13 günlük oğlum. Önerilerinizi bekliyorum. Teşekkürler. (Doktora sordum geçer dedi benim sıcaklığımı istiyormuş fakat çok yoruldum.)