Tuba_engn Ben aslında meslek lisesli Çg okudum. Üniversiteyi bölüm dışı okumuştum. Auzefte lisans çocuk gelişim olduğunu 2 sene önce öğrendim. Temelimde vardı , pedagojiyi de seviyorum.
Ama bizim insanımız bir yerlerde çalışabilmek için bu bölümü okuyorlar maalesef.