UcuBulunamayanBant merhaba, tarihi hep ezberleyerek geçmişimdir aslında çok merak ediyorum fakat böyle kodlamışım hep ezberle ve şimdi hiçbir şey aklımda değil malesef, ben de merak duyup bir şeyler araştırmak için birkaç defa yeltendim fakat çok derin olduğu için devam ettirmedim. Siz nasıl yapıyorsunuz araştırmalarınızı? Kitap okuyup ona göre mi yoksa dönem dönem mi?