toprakberka Kızlar babymom giyilebilir süt pompası aldım fakat hiç çekim yapmıyor alan varmi aranızda aynı problemi yaşayan yoksa sorun bendemi
toprakberka Sudee_k birde yorumlarında 5 yıldız var nasıl var anlamadım kanıp almayın fiyatı diğer markalara göre çok uygun diye tercih etmiştim imkanınız varsa onları tercih edin
toprakberka Sakın almayın rezil oldum elektrikli vardı ise başlayacağım için birde bunu aldım e bebekten iadede edemiyorum başımıza kaldı asla çekim yapmıyor şaka gibi birde bize kullanım kılavuzunu okuyun diyor çekimi çok düşük göğüsten kendi kendine akan sütü bile çekemiyor
ygmrln toprakberka bebebao markası var Hepsiburada da ben oradan almıştım 7 aydır kullanıyorum iyi geliyor bana çekimi
toprakberka ygmrln sürekli kullaniliyormusunuz acaba ise başlayacağım için günde 4 5 kere kullanmam gerekecek
ygmrln toprakberka canım benim çocuğum emmiyor 7 aydır kullanıyorum en az sağdığım günde 4 kere ama tabi performansı eskisi gibi iyi değil. Başta şarjı bir gün gidiyordu şimdi kabloyla kullanıyorum
Annesininkuzusu-19 Kızlar, ben aldım ve aşırı memnunum nasıl çekim yapmıyor çok güçlü çekiyor 9. Kademesinde değil 7. Kademesinde bile yapamıyorum. Yanlış takıyor olabilirsiniz biraz bile hava alsa boşluk kalsa çekim yapmıyor. Dikkatli takın ürünün parçalarını.
toprakberka Annesininkuzusu-19 bana yardımcı olabilirmisin hava kalmıyor ama çekmiyorsa çekim. Yaparken tuhaf bir ses çıkıyor ikisinden de 9 da bile denedim sana ulaşabileceğim. İnstagram felan verebilirmisin baş kısmını felan mi yanlış takıyorum
Annesininkuzusu-19 Ya sizden çok özür dilerim ama olamıyorum inanın bebeğim hiç durmuyor süt sağımı falanda yapamıyorum hatta şimdi ataktan mıdır nedir gece gündüz ağlıyor :( kafayı yemek üzereyim kusura bakmayın nolır