mmetehann Kızlar daha 5 ay önce doğum yaptım ilk adetimi bebeğim 3 aylıkken oldum 15 gün önce adet oldum ve tekrar oldum Şuan adet normal mi bu kadar kısa aralıkta olması önceden de düzenli adet olan biri değildim zaten ama genelde geç olurdu şimdi erken oluyorum
Balyanak_19 mmetehann bende 9 ay önce doğum yaptım hep geç oluyorum ilk adetimi kırkım çıktığı gibi oldum sonra geç olmaya başladım hep bir sefer 30 küsür gün girdi arata geçen defada tam 42 gün ama doğum kontrol hapı falanda kullanmıyorum
mmetehann Balyanak_19 ya doğumdan sonra belli bir süre düzensiz olması çok normalmiş uzmanlara göre ama erken olunca bir tedirgin oldum sadece ama sizde de daha önce düzensizlik var mıydı acaba
Balyanak_19 mmetehann hayır yoktu hep 28 günde bir olurdum hiç şaşmazdı günüm doğumdan sonra böyle oldu
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Vala ben 7aydır rahat 14 defa hasta olmuşumdur, geçen doktora gittim, hapa 1 ay kadar ara ver bwkim dedi, ara verdim 10 gün kadar oldu bakalım ne zaman hasta olcm
mmetehann NeclaLeylaCeydaOhnealaneala Off çok sıkıntı yemin ederim ya gerçekten olsak bir dert ol adak bir dert hormon etkilediği için ebemiz 6 aya kadar ilaç önermedi diğer yollarla korunun dedi ama biz prezervatif sevmiyoruz o yüzden kullanamıyoruz mecburen ilaç almam lazım ama bu da sanırım ara kanama yaptı hiç biri sağlıklı değil evet ama napalım mecburen kullanıyoruz 🤦🏻♀️
NeclaLeylaCeydaOhnealaneala mmetehann hiç biri sağlıklı olmadığı kadar kesn çözüm de değil maalesef. Ben hiç birine güvenmiyorum ama eşim hapa güveniyor, hapı da bıraktım. (zaten şuan da da annemlerde olduğum için sıkıntı yok) 😅