Merhaba bugün saçlarıma küllü sarı ombre yaptırmak istedim. Saçımda renk tonu farklılıkları vardı full boyatıp ombre yaptırmadım direk ombre yaptılar. Çok renk farkı olmadı ama sanki yüzüme yakın kulak hizamda pembe-kızıl arası bi renk oldu. Acaba tam açılmadı o yüzden mi oldu ki ? Yarın açıcı alsam ön tarafın uçlara doğru krepe atıp kendim boyasam olur mu ki ? Saçımı yakmaktan korkuyorum çok az bi yere yapıcam 😕