sedaverablbl
sedaverablbl işimiz asm doktoruna kaldıysa yandık. Kanser hastalığı belirtisi olan ölmek üzere insanlara test yapmaya gerek duymayan, iyisin diyen mecralar..
bu arada ateş konusuna gelince şöyle bir şey söyleyeyim. Arada çocuğun iyi olup olmaması apayrı bir konu. Vücutta ciddi bir enfeksiyon varsa şunu bilin ki o enfeksiyon antibiyotiksiz geçmez asla. Bazen antibiyotikle de geçmez daha ileti ilaçlar gerekebilir. Havale konusuna gelirsek, havale genellikle yanlış bilinir. Çoğu insan sanır ki; 40 lı ve üstü dereceleri gördüğünde havale geçirilir. Halbu ki bu oran %5-6 gibidir. Asıl havale 37 li derecelerden 38 e doğru hızlı çıkarken geçirilir. Hızlı çıktığı için geçirilir. 37 li derecede havele geçirilme sıklığı %95’tir. Bir çocuk doktoru kardeşi olarak yazıyorum bunu. Kendi çocuk doktorumuzdan ve pek çok doktorsan aynı cevabı aldık. O yüzden hep 37 yi geçtiğinde dikkat kesiliriz bebeğimize eşimle. Sevgiler🌸