3.5 ay banq göre çok erken
Benim kızımda elini ağzına götürüyor, salya akıtıyordu(elini kesfediyodu yani)
Birde sürekli ağlayan bir bebek olunca kv hemen diş gelck fln dedi, sert fln dedi. Bi nevi çok bilmişlik yaptı.
Kızım ilk dişini 6,5ayında çıkardı