Merhabalar kızlar şuan moralim çok bozuk 3 yaşında bir kızım 3 aylık oğlum var kızım bazen bebişe zarar veriyor yüzünü çiziyor az az az kanıyor falan çok fazla kızmak istemiyorum o da üzülmesin diye anlatmaya çalışıyorum o küçük falan diye ama yine yapıyor kayınvalidrm bizde o da şahit oluyor ve kızıma bağırıyor az az vuruyordu ama bugün gözümün önünde çok vurdu ve çımcırdı ağladı kızım tabi bende bu mübarek günde bağırdım benim çocuğuma vurmazsın diye ama kötü oldum şuan oda ağladı odasına gidip ayrıca sürekli kızımı korkutuyor baban kemiğini kırar şeytan çıkar falan ne yapacağım bilmiyorum eşim benden yana vurma konusunda bide kayınvalidem dedi ki eğit o zaman kızını diye lafa gelince çok seviyorum diyor ne yapmalıyım kızlar yardım