nrtn1234 ben bu konuda post açmıştım olduğu gibi yapıştırıyorum ;
Benim oğlum 4 buçuk aylıkken emmeyi bıraktı maalesef , önceleri uykusunda emiyordu sonra onu da bıraktı bende sağıp vermeye başladım . Ama zamanla sütüm çok çok azaldı günde 300-400 cc olan sütün günde 100 e kadar düştü nerdeyse kesildi diyebilirim 🤦🏻♀️ Ben bir kaç yöntem denedim fayda gördüm sizinle de paylaşmak istedim 😊
Power Pump yöntemi ; İnstagram da bir çocuk doktoru paylaşmıştı ondan gördüm şu şekilde oluyor ; 20 dk sağ - 10 dk dinlen - 10 dk sağ - 10 dk dinlen - 10 dk sağ . Bunu 3 gün boyunca sabah yapıyorsunuz. Ben 4 . Gün fayda görmeye başladım sabırlı olmak lazım
saatli sağmak gerekiyormuş ; ben aklıma gelince sağıyordum . Artık hep aynı saatlerde günde 5 kere sapıyorum gece sağmıyorum .
tahin ; sütü artıran bir sürü gıda var biliyorum ama ben tahinden fayda gördüm ; her gün ya tahinli süt ya da tahin pekmez tüketiyorum
brn bunlara aynı anda başladım . Başlayalı 1 hafta kadar oldu . Şu anda günde toplam 80-100 cc gelen sütüm 200 civarı geliyor çok şükür 🤲🏻İnşallah daha da artar , son damlasına kadar sağmaya devam Edicem 💪🏻