nanelisekerr_ Bebeğim 24 günlük dün gaz sancisindan sonra kusmasi ve inlemesi oluyor. Acaba hasta mı? 2 3 kere öksürdü bende griptim inşallah geçmemiştir kafayı yiyeceğim.
Friends nanelisekerr_ çok küçük olduğu İçin kusması normal. Beslenme sonrası zaten bir tık kusma görülür. Fakat inlemesine kafam takıldı. Video çekip doktorunuza atın. Ne diyorsa onu yapın bence. Bu arada gripseniz kendinize maske takın bence. Bir nebze korur en azından. Çok küçük henüz. Sizden hastalık kapmasın kıyamam😍
aley1711 @“nanelisekerr_” Bi ateşine bak istersen Benim bebeğim 1.5 aylıkken covid olmuştu Babamızdan bulaştı maalesef Huzursuzsa öksürük burun tıkanıklığı varsa ateşini kontrol etmeni tavsiye ederim
nanelisekerr_ Friends yarın doktoruma gideceğim benide tedirgin etti. Maske var inşallah kapmamistir🥹
prenseslerin2annesi nanelisekerr_ bebeğim yeni doğduğunda inliyordu hemşirelerin dikkatini çekmişti inlemenin normal olmadığını söylemişlerdi geçmiş olsun
gncglozclk nanelisekerr_ inlemesi nasıl oluyor acaba benım kızım da 25 gunluk hırıltısı var 10 gundur 2 kez gittık bızde grıp dedi cıgerlere ınmemıs surekli ac burnunu dedı bana da hızlı nefes alıyor sanki arada tekrar gidicem bende
gncglozclk nanelisekerr_ ıkınma bizde de vardı bugun biberonla emiyor bi içti bıraktı agladı ikindi tekrar ıctı surekli olarak yaptı bunu korktum benı bş yeri mı agrıyor sandım aksama dogru gectı gunduz yaptı hep 😔
Asilmom_ nanelisekerr_ bizimde bir aylıkken inleme tarzı vardı bende griptim o ara enfeksiyon varmış kanında benden geçmiş 2 gün hastanede bize yatış vermişlerdi küçük diye
Damlakeskinn Yeni doğan bebek öksürmez bende oğlumda yaşadım burnunu temizle dediler bol bol temizledim ama maalesef yavrum 29 günlükken zatürre olmuştu ve üzülerek söylüyorum küveze girmişti bu yüzden bence yarın hemen doktorunuza gidin
nanelisekerr_ Damlakeskinn ilk işim doktora gitmek inşallah birsey yoktur. Ikinmada var gazdan diye düşünmüştüm
nanelisekerr_ Asilmom_ ikinma da var miydi sürekli ikinma da yapıyor gaz mı başka birsey mi ayirr edemedim.
Bebegimm1 nanelisekerr_ yarın doktora gidin geçmiş olsun hasta olmuş olabilir yeni doğanın hapşırmanın normal oldugunu biliyorum da öksürdüğünü duymadım siz kontrol ettirin ciğerlerine bakılır yeni doğanda hastalık hızla ilerleyebiliyor
Asilmom_ nanelisekerr_ ama bizde oldu diye sizde olacak diye bişey yok siz kalbinizi ferah tutun sabah doktorunuza gidin allahın izniyle inşallah bişey olmaz 😊