Merhaba , bebeğim bugün aşılarını oldu . Aşıdan 5 saat sonra ateşi sınıra gelecek kadar yükselmedi ama ağrıdan ağlama krizine girdi susturamadım calpol verdim boğazı şişmesin diye , hemşirem beş saat ara ile ikinci kez calpol. Ver dedi ağlamasa bile ? Vermeli miym aranızda sağlıkçı anneler var mı yardımcı olur musunuz,