dorukbeyy oğlum 5 sylık daha hastalığı tam atlattı sayılmaz ateşi 38bucuk olunca acile gittim. Kan tahlili yaptı cok az enfeksiyon var diyip calpol vs kullanmamı söyledi eve yolladı bikaç gün önce. O zaman öksürük yoktu şuan var. Cocuk doktorumuza randevu bulamıyorum herşeyi deniyorum öksürüğü sadece rahatlıyor bikaç saat ama yine var. Bronşit olmasından korkuyorum bende şaştım kaldım