nej Bu gaz damlasını kullanan var mı bebeğim 55 günlük göbek fıtığı var ve çok sancılı doktorda bunu söylemiş kayıvalideme kullanan varsa cevap verenilirmi
balkanlardangelensogukhava nej gaz damlası değil bu probiyotik. Bunun yanında gaz damlası kullanmanız da gerekiyor nurse harweys ya da sap simplex gibi. O zaman daha çok faydasını görürsünüz.
nediyon7 nej ben kullandım hala devam ediyorum ilaç sonrasında mükemmel bir damla bizim gaza çözüm oldu