RB2023 bebeğiniz çok güzel kilo almış,bu da doyduğunu gösteriyor,o aylarda bizde de böyleydi sık-sık emmek istiyordu.Benim göğsüm de yara olduğu zamanlarda acısa da,emzirmeye devam etdim,krem sürdüm,en son yara olduğunda oğlum 4.aydaydı, 2 aya iyileşti,ondan beri de yara olmuyor çok şükür.Emzirme pozisyonunuz yalnış,o yüzden kanıyor ve iyileşmesi gecikiyor.Hiç bir mama anne sütü kadar değerli ve besleyici değil.Ben lansinohun göğüsucu kremini ve bioranın kantaron yağlı kremini kullandım,öyle iyileşti