Bebeğimi emzirmenin dışında sürekli kucağıma alarak ayakta dolaşarak susturuyorum. Özellikle akşamları bu da çare olmuyor ağlaması kucakta gezmesine rağmen artıyor. Kolik değil.Bazen konuşuyorum, bazen masaj yapıyorum öyle biraz yatıyor.Onun dışında hep ayaktayız.2aylık bebeği olanlar siz de böyle mi? nasıl avutuyorsunuz