Sevda_41 Merhaba herkese arkadaşlar bugün kızımın bir yaş kontrolü vardı ve vitamin değeri yüksek çıktı doktor mamadan kaynaklanabileceğini ve mamayı azaltmam gerektigini söyledi böyle bir şey yaşayan var mi