Merhaba kizlar kızım 10 aylık ve park yatağı var artık üst kısımdan aşağı kisima gecicez yatak sipariş ettim fakat uyku seti mi nevresim takımı+yorgan hangisi iyi olur siz ne kullanıyorsunuz ne önerirsiniz?hangi marka iyi olur resimde atabilir misiniz fikir olur erkeğe mavi kıza pembe diyenlerden değilim soft renkleri seviyorum krem taş rengi kahve siyah beyaz tarzlar..