Sevdaati Çalışan anneler bebeğinizi bakıcıya vs bırakınca nasıl bir yol izlediniz ? Bebeğimi bıraktım işe başladım fakat çok ağlıyor nasıl alışır ne zaman alışır nasıl yaptınız sizler fikir alabilir miyim ? 🥲
Doruk-_ Sevdaati ben anneme bırakmıştım oğlumu 12 e kadar duruyordu mesala sonra anne diye ağlıyordu her gün kapıya vs gidiyordu şimdi de öyle ben 5 dakika geç gitsem yanına veya görmese beni anne diye yıkıyor ortalığı
BARTUMOM Sevdaati ilk oğlum 10 aylıkken başladım şuan 3 yaşında ikinci oğlumda 2 buçuk aylıkken başladım 6 aylık oldu babannemiz bakıyor. İlk oğlumda geç başladığım için işe bana çok alışmıştı birde emiyordu 10 günü buldu alışması birdahada hiç problem olmadı çok şükür
Sevdaati BARTUMOM evet benim de 10 aylık şu an ve çok zorlanıyoruz 🥲uyurken ağlayarak uyanıyor ki hiç ağlamayan bir bebekti 😭😭😭nasıl yapacağım bilemiyorum açıkçası 🥲