Moderatörler dönüş yaparsanız sevinirim.
Uygulamadan yanlışlıkla çıkış yaptım. Şimdi giremiyorum kaç gündür.
Telefon numarası istiyor doğrulama kodu göndermek için ama ben telefonumu kaydetmemistim. Şu an Google üzerinden girdim. Burada kullanıcı adı veya telefon numarası yazıyor giriş yaparken. Ama uygulamadan girmeye çalışınca sadece tel. no ile giriş yapılıyor. Bu nasıl bir saçmalıktır.
Mail de attım kaç defa ama bir çözüme ulaşamadım maalesef.