Kızlar 4 aydır sezeryan oldum 40ım çıkmadan kanım oldu biraz bi iki gün sürdü kesildi sonra 1 ay öncesine kadar da leke gibi kanım oldu 1 gün ondan sonra hiç olmadı adet görmüyorum ödüm kopmuş test yapmaya cesaretim yok sizce normalmidir başına gelen oldu mu emziriyorum bebeğimi sadece anne sütü ile besleniyo