İki yıl önce Dyson kablolu süpürge aldım,bu yıl arızalandı ve paketleyip dysona gönderdim,arıza ekibine.Daha sonra gönderdiler kablo giriş hatası diye iade ve değişim yapabilirsiniz diye.Bizde Media marketten aldık,eşim bugün götürdü süpürgeyi almışlar ve size döneriz demişler,başına gelen var mı ne kadar süre sonra dönerler acaba ?