ozipek Merhabalar, kızım bugün 2 aylık oldu 2,5 kg doğmuştu. Şu an 4,1 - 4,2 kg civarlarında. Sizlerin kaç kg acaba?
GemlikZeytini ozipek 2300 doğmuştu oğlum birinci ay 1.5 kilo ikinci ay bi kilo almıştı hem mama hem emerek
Mervebltc ozipek Kızım 2.5 kilo doğdu bir iki defa mama verdim almadı zaten kızımda mama hep emzirdim sonra çok güzel kilo aldı. Küçük doğanlar daha çabuk gelişiyor. Gönlünüzü ferah tutun.
neslihankuru 2560 gram doğduk 2300 e kadar düştük İlk ay 1 buçuk kilo İkinci ay 1700 aldık Şu an 2 buçuk aylık 5800 gramiz Gerçekten küçük olanlar daha hızlı gelisiyor Sadece emerek bu arada
ozipek neslihankuru benim kızım da sadece emiyor ama ayda 850 gram civarı almış toplamda 2 ayda 1.7 kg ve az kaldı sanırım. Daha sık emzireyim diyorum bu sefer de kusuyor :/
neslihankuru ozipek ne zaman ve ne kadar içeceğini inanın bebekler bizden iyi biliyor İlk ay hariç tabi O yüzden zorlamayin Her bebek tombik olcak diye bişey yok Ek gıdadan sonra hızlı alır belki Yada zayıf olan diri olur erken yürür öyle olur belki