AdArdaa genelde kucağıma alıyorum öpüyorum çokkk konuşuyorum sonra bırakıyorum. Şahsen ağlarken başında durup bekleyemem bunu hangi eğitimci derse desin yapamam belki sürecim uza
R ama ben bebeğim öyle çaresiz ağlarken belleyemem. Ağlaması başladı mı alıyorum konuşuyorum bazen hop hop yapıyorum bir şeyler anlatıyorum komik şeyler yapıyorum sonra bırakıyorum