Suan asiri istahsiz sadece mama iciyor ve su kucuk kavanoz mamalar varya ondan yiyor ama baska hicbisey asla yemiyor 10aylik. Sinir sistemimde asiri bozulmus durumda o kilo verdikce. Bunlardan bebeginize yediriyomusunuz besleyecimi kasik mama bayila bayila yiyo ama gunde 1defa veriyorum cok verme taraftari degilim ama maksat 2lokma yesin benim yaptigim irmikli muhallebiyi bile yemiyor. Bunlardan yediren varmi en azindan biraz vitamin alsin belki kivam olarak sever filan diye dusundum cok caresizim😪 