TugbaEymn05 Gece uyurken bile kafasının altını ıslanıyor o derece ne yapmam gerekiyor kan eksikliği var diye terler dedi doktorumuz ilaçta kullanıyoruz pek değişen birşey yok aynı devam ediyor
TugbaEymn05 Gulhan12 doktora götürüyorum kansızlık diyor ama geçmiyorsa emerken boncuk boncuk terliyor 😢
Ela41 Benım bebeyımde emerken uyurken kafası cok terlıyo yastıgı ters duz edıyorum sonra ıkıncı yastıga gecıyoruz😇
TugbaEymn05 Ela41 yastık alt üst ediyoruz sonra bizde değişiyoruz yetmiyor birde kuru havlu koyuyorum üşümesin kafası diye 😨
Sumre0681_ Ela41 benimkide terliyor ama 2 yaşına kadar yastık önermiyor doktorlar sizinki ne kadarlık
bebeler Merhaba, akciğerlerde sorun olabilir mi? Öksürüğü nasıl ve iyileşmesi uzun zaman alıyor mu? Alerji ve otoimminoloji görse iyi olabilir. Geçmiş olsun.
bebeler Merhaba, akciğerlerde sorun olabilir mi? Öksürüğü nasıl ve iyileşmesi uzun zaman alıyor mu? Alerji ve otoimminoloji görse iyi olabilir. Geçmiş olsun.
TugbaEymn05 bebeler öksürük yok bir kere hasta olmuştu ondanda diş çıkarmkştı ilaç ve hava kullanmıştık faydasını hemen görmüştük
Sumre0681_ Ela41 anladım çok geçmiş olsun reflü için demekki yastık. Bizim yatağımız eğimli, çok terliyor özellikle geceleri yataktan kaynaklanıyor sanıyordum herkes terliyor yazmış demek ki büyümeyle ilgili bi durum
Handan57 Ela41 benimkide 5 aylık hala kusuyo gece terliyo bende merak edyrdm bunu emzirirkende hep terliyo herkes normal diyo ama biz anneler icimiz rahat bizdee kullanyrz yastik naplnm önerilmiyor ama kustugu için korkyrm
deletedmom555 TugbaEymn05 benimkide çok terliyor minik havlu seriyorum kafasının altına su icinde oluyor genetik galiba babasıda aynı cünkü🤦🏻♀️
Masall_dyg deletedmom555 aynen genetik olabilir benimde kizim ayni babasina cekmis bu konuda 😂 durmadan nevresim degistiriyorum bende 🤣
OptimusPrime TugbaEymn05 benim bebeğimde öyle çok terliyor kafası emerken ve gece uyurken özellikle üzerindekini de inceltiyorum içerisinde sıcak ama babasınında kafası çok terliyoe genetikte olabilir bir mendil var başucumuzda gece uyandığında siliyoru hemen kuruyor zaten. Başka çare bulamadım ben.
mom0989 TugbaEymn05 Ağustos’ta doğdu emzirirken kol içlerim yara oldu kabuk kabuk. Terlediği için maşallah birde saçlı doğmuştu 4.ayımıza girdik hala aynıyız. Emerken gece gündüz hep
TugbaEymn05 mom0989 7,5 aylığız bakalım nereye kadar gidicek yazın yine bir şekilde yapıyorum da kışın hasta olacak diye aklım gidiyor