Eymenim11 2-3 yaş ben merkezci dönem, doğal olarak çoğu yaşıtıyla anlaşamaz oyun oynamaz ya da genelde beraber oynuyo gibi görünseler de herkes kendi oynar (paralel oyun deniyor buna). Kendi yaşından büyük çocuklar hem yönlendirme yapıp hem de 2-3 yaş grubuna göre daha paylaşımcı olduğu için onları tercih ediyorlar. Bu 2-3 yaşta hemen hemen hepsinde benzer bi durumdur