Kızlar merhaba size bişey danışmak istiyorum oğlum bugün 8.ayına girdi emzirdim hep bu aya kadar hiç mama kullanmadık yeni doğan dönemi de dahil son zamanlarda sütüm azaldı gibi hissediyorum sağdığımda 60 cc süt çıkıyor tek göğsümden 1 ay sonra işe başlayacağım sütümü sağıp bırakırım diye düşünüyordum ama çok az çıkıyor ek gıda veriyorum ama öyle iştahlı yemiyor oğlum ne yapacağımı bilemedim doktor kontrolüne gitmeden bir size danışmak istedim 🙏🏻