aliks hatta sürekli emmesi daha iyi bebek emdikçe süt gelir ilk 4-6 aydan sonra genelde göğüsler terbiye olur bebek emdikçe sut gelmeye devam eder benim kızım 12 aylık göğüslerim öyle bos görünüyor ki ama çok güzel süt gelmeye devam ediyor yine de sütün azaldığını düşünüyorsanız ya da sut artırmak istiyorsanız Solgar B12 vitamini tavsiye ederim günde 3 öğün 2 şer tane içiyorsunuz çok güzel süt yapıyor 2 bebeğimde de kullandım çok faydasını gördüm