18 aylık bir oğlum var 1-2 ay öncesine kadar gittiği insanlara bile gitmez oldu sadece beni istiyor tuvalete bile gitsem sanki onu bırakıp gitmişim gibi ağlamaya başlıyor beni göremediğinde aşırı derecede endişeleniyor sebebi nedir bu durumu nasıl aşabiliriz ben hariç kimseyle oynamıyor beni hep yanında istiyor