Biz bir ay A101 in bezini kullandık gayet memnundum sızma falan hiç yapmıyor hatta pişikti bebeğim düzeldi. Sonra babası yanlışlıkla Prima aldı inanki her sabah çiş taşırdı Nefret ettim Dün bitti şükür bu kez BİM’den aldık onu da çok beğendim A101’den daha kaliteli.