GMm41 muhtemelen karnı açtır. Mama vermeyi denediniz mi hiç. Siz dinlenemıyorsunuz diye süt üretimi de fazla olmayabilir. Maalesef benim başımdan geçtiği için tecrübeliyim bu konuda. Bu durum sizi üzebilir ama üzülmeyin. Hormonlarınız da daha yeni oturduğu için anca süt üretimi çoğalacaktır. İki seçenek var bebek uyumuyorsa ya çok gazi vardır ya da karnı açtır. ❤️