aryig yaaa özel aşıları kapsayan bir sağlık sigortası yok diye biliyorum biz yaptırdık çünkü öyle demişlerdi.
yaaa BENOYLEUYGUNGORDUMM teşekkür ederim ya sürekli özele gidiyoruz tamamlayıcı sağlık sigortası yaptıralım dedik