Kızlar merhaba,bebeğim 3 ay 12 günlük.Çok gazlı bir bebek ve halen gazımız devam ediyor.Gece uykusunda be uyanmasında herhangi bir problem yok.Geceleyin rahat uyur fakat gündüz olunca bebeğim uymuyor.Aslında epey uykusu oluyor gözlerinden akıyor emzirirken uyuya kalıyor yerine koyuyorum ağlayarak uyanıyor.Kucağımda uyumak istiyor uzun zamandır bu şekilde devam ediyoruz ama artık ben dayanamıyorum çünkü yemek temizlik hiçbir şey yapamıyorum.Yalnız kalmak istemiyor ağlayarak uyanıyor ve bunlar gündüz oluyor.Bu şekilde yaşan var mı acaba?Gündüz uykusundan faydalanması için kucağımda uyutuyorum sizce neden böyle oluyor?