ikibebebiana vallahi eşim bir sene boyunca didikledi durdu. O da panik atak krizleri geçiriyordu her ultrason öncesinde. Gezmeye bir yere gidiyorduk, bi anda aklına boynundaki lenf geliyordu. Apar topar özelde ultrason çektiriyorduk. Bu konuya takılmanın nasıl bir şey olduğunu az çok biliyorum yani. Her yere beni götürür, soğuk soğuk terlerdi. Her gittiğimiz şehirde başka bir doktordan normal denmesi onu rahatlattı. Bebek doğdu, kendini dibleyecek vakti kalmadı. Psikolojik destek aldı.
En son gittiğimiz doktor kan değerlerinde enfeksiyon olmasa bile vücutta olup lenfin şişebileceğini söyledi, dişte bir apse vs vardır belki bir diş hekimine görün dedi. Öyle kaldık biz. İnşallah sizin de bir şey yoktur. Tedbirli olmayı, erken teşhisi ben de önemli buluyorum. Ama inanın kendinize ettiğiniz bu işkence hastalıktan daha beter yoruyor sizi. Gözümün önünde iki metrelik adam mum gibi eriyordu.