Canlarım toplu cvp olsun buyuk kızım 3,5 yasında diger kızımda dogdu 16 aylık oldu bile 🥰walla ilk eve geldik cok duygusaldı sanki onun boynu bukuk kaldı gbi benim içsel hislerim ama biz hep dengeyi korumaya calıstık hala da oyleyiz ona da sevgimizi ilgimizi hiç eksik etmedik kardesine de aynı sekilde zor oluyo ama ilk zamanları atlatınca insan alısıyor tabi tek cocukları olanlar soyle sanslı mesela kardesine vurdugu için bazen kızıyorum kızıma tek cocugu olanlar boyle bsyleri olmadıgı için cocuklarına kızmıyolardır oyle bi sebepleri yok cunku😅bu gbi seyler bazen uzuyo ama iyi de anlasıyolar bazen bi bakıyorum oyle bi oynuyolae sakalasıyolarki kardesim abla dyolar birbirlerine vay be dyorum🥰