Mom_Asil Merhaba. Aranızda gebelik testini birkaç kez tekrarlayıp negatif çıkmasına rağmen hamile olan var mı? Arkadaşımın adeti 30 gün gecikti 3 kere test yaptı negatif çıktı kan tahlili de vermedi şuan.
_YanakReisinAnnesii Mom_Asil 3 testte negatif çıktıysa yoktur bence ama asıl sorun 30 gün gecikme yaşaması. En kısa zaman da muayene olsun mutlaka.
Nurcan03 Mom_Asil üç tane testi de negatif olmasına rağmen gebelik ihtimali zor ama bence o kan testinden önce genel muayene olsun. Başka bir nedeni olabilir.
Adarenn Mom_Asil 7 kere negatif çıktı ama hislerime güvenip kan verdiğimde değerim 13 çıkmıştı ama geçen sure 30 gün değildi tabi