neanladinyurdagull
Bunların iyileride vardır kötüleride. İnsanlar gibi düşünün.
İyileri Kuran öğretir gider, kötüleri insanları rahatsız etmekten zevk alır.bunlarında dinden çıkmış olanları vAr. BiZim gibi yer içer evlenir cocukları olur.
Gece holde koşma sesleri veya evde bir takım sesler duymak gibi şeyler onların yaptıgı seylerdir genelde.
Sadece banyoda değil evin içinde dısarıda heryerde varlar.bizim gibi dısarıda normal hayat sürende var. Gerçekten musallat oldular mı kurtulmak cok Zor.
Bi cogu genelde sapıktır. Taciz eder. Bu bi kademedir. Yavas yavas önce his sonra görmeler dokunmalar başlar böyle devam eder. İnsanların Akli dengesi ile oynamayi severler.
İyisininde kötüsününde aslında kendi yerinde durması lazım. Ama işte aynı alanlarda yasadıgımız için bile bile lades yapıpta onları rahatsız etmemek lazım
Örnek veriyorum
Özellikle aksamlari. Pis harabe çöp kenarlarında bulunmamak lazım. Böyle yerler onların alanıdır
Yada nebileyim lavaboya kaynar su dokmemek gibi.
Bide söyle bişey var ki.
Size gelir anlamazsınız ama bebek ve hayvanlar hisseder görür. Haliyle huzursuz olurlar
Banyo tuvalet onların alanıdır zaten.
Bilhassa aksam ezanı oldular mı gelirler sabah ezanında giderler.
Herkese gelecek diye bişey yok
Fal kagıt baktırmak ile gelebilir
Bi cogu falcı onlar sayesinde soyluyor zaten
O yüzden bakılmasa daha iyi
Birde söyle bisey var ki.
Siz onları andıgınız an içinizden bile geçirseniz gelirker. Çünkü ışık hızı ile hareket ediyorlar.
Hayvan insan her türlü kılıga girebilirler.
O yüzden düşüncelerinizi kontrol edin. Aklınıza getirmeyin zihninizi oyalayın bir süre sonra unutursunuz. Duş olayinda rahatsız olanlar için diyecegim şu kii. Sirkeli su ile arada duş alın. Ve müzik açın rahatlamıs olursunuz hem kafanız baska yonde olur
Ayetel kursi cok etkilidir onun gücüne cok inanıyorum