beyzaytt Bizde de 3.haftadan sonra başladı aynı durum. Doktor muayenesinde damla verdi 8 saatte bir kullandık. Damlayı damlattık sonra bir masaj gösterdi göz çukuruna yapılan. Düzenli yapılmada etki gördük biz , bizde sarı çapak şeklinde akıntı da oluyordu çok şükür o geçti.