Nuriye-kandemir Bügün çocuk doktoru bebeğimin bademciklerinin olması gerektiğinden büyük olduğunu söyledi korkacak bişe yok dedi ama sormak istedim başına gelen varmı bebişlerin durumu nasıl ilerliyor