63 le hamile kaldım boyum 160
74 le doğuma gittim.ilk üç ayda 58 kiloya düştüm.hic bişey yapmadım hep mastıt vs olduğum için bişey yiyemedim zaten hava da sıcaktı su icmekten eridim bence.geri kilo alan bir bünyem yok.goguslerim çok büyüdü emzirdigim için,eğer gogsum küçük olsa kesin 50 kilo gelirim çünkü zayıfım ama üst taraf büyük durunca çok rahatsız oluyorum.keske fazla kilom olsaydı da gogsum az daha küçük olsaydı diyorum hep çünkü bir çaresi yok.ilerde ameliyat olucam insallah