Sonuçtan anlayan varsa yorumlayabilir mi lütfen?
Efecim bence değerlee normal. 🥰
Efecim normal bi sorun yok
Üstte kal.
??
Kimse yok mu?
💫
.
Anlayan kimse yok mu??
Üstte kal
💫💫💫💫
?
Mervetnl inşallah öyledir 🥰
Efecim yani öyle görünüyor.
Mervetnl teşekkür ederim çok sevdiğim bir arkadaşımın sonucu. Sevindim :)
bisorunmuvar teşekkür ederim
Hepsi normal❤️
KaynanaYiyen teşekkürler🌹