ZmrtDila 4 buçuk aylıkken oturmak istiyordu oğlum sürekli kuyruk kemiği gelişme aşamasında olduğu için uzun süreli oturmalar önerilmiyor ben arkasına hafif yüksek yastık koyarak duruyordu bi süre 5 buçuk aylıkken düz oturma süresini uzaltıp arkaya öne yanlara yastık koymuştum (emzirme yastığı çok işe yarıyo o dönemde ) 6 aylıkkende zaten desteksiz oturmaya başlamıştı ek gıdaya geçişte zaten desteksiz oturma bekleniyo