Arkadaşlar merhaba kızım 5 aylık.3 aylıkken meme reddi ile başladı 2 ay oldu memeyi kabul etmiyor.Memeye gelince çığlık çığlığa kalıyor üzerine bir de grip olduk memeyi iyice bıraktı mama ile besleniyor başından beri de mama ve meme şeklinde gidiyordum .2 ay sonra memeye döner mi acaba ?